Модельный ряд Citroen

Отзыв о Citroen C3 Picasso 2013 года


Автомобиль: Citroen C3 Picasso 2013 г.в., минивэн, механическая коробка передач, Передний привод , двигатель - 1.6 turbo дизель, комплектация - комфорт
Автор: Данило (Украина, Винница)   13.04.2013
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Дуже, я би сказав, чудове та душевне авто. Взяв його саме за затишний, дружній салон та шкіряне кермо ))) На потребу шукав авто як на кожен день та економічне, так і виїзджати на відпочинок та вихідні доволі великою сім”єю. Мав до того кілька авт, у тому числі і куплені свого часу у салоні гольф та і30, але це авто у порівнянні салонів має набагато цікавіший та комфортніший салон з якісних матеріалів. Їздити на цьому Сітроєні одне задоволення, завдяки величезній позитивній енергії, закладеній у це авто французькими конструкторами. З самого початку хотів саме легковий мінівен чи універсал а не гужовий фургон-пиріжок чи перероблений бусік.

Перші враження навіть вищі від очікуваних – аристократичний європейський вигляд, просторий височенний салон, де легко дихається, висока посадка та височенький кліренс, тиха робота двигуна та хороша звукоізоляція, ще хороша керованість завдяки широкій короткій базі, входить у повороти надійно мов би бронетранспортер. Багажник місткий, на море можна все вмістити. Зарано говорити про витрати пального , тільки звикаю до управління, розбираюсь у функціях , обкатую. Але вже зараз середній показник на комп”ютері 5 л/100км. Думаю так воно приблизно і залишиться. Заливаю пальне тільки на двох перевірених заправках. Автівкою задоволений, продажем у салоні Сітроен задоволений - дали знижку по акції, подарували килимки у салон, уважно ставились, все пояснили, добре зробили передпродажну підготовку, хоча доволі довго чекав з виробництва з додатковими опціями. Дітям авто теж сподобалось, їм комфортно та просторо, вже хотять десь далеко разом поїхати. Рахую Сітроен та Рено за надійні авто, на які не чути багато нарікань, тому купив спокійно без вагань, хоча їх на дорогах ще не багато. Акустична система застаріла на СD, звучання на 4 бали. Не дуже зручно вижимати зчеплення, щось там є не комфотне, нога у туфлі з догим носиком чіпляється вгорі ))), важіль перемикання передач довгий, переключається також на 4 - не супер. Знизу спереду є якась поперечна трубка-тяга, яка забирає кліренс і якою можна зачепитися. Отаке воно сімейне авто+авто на кожен день.

Плюсы автомобиля: Привабливий вигляд. Багато потрібних додаткових опцій, які можна замовити. Заздалегідь хвалити поки не буду.

Минусы автомобиля: Є дрібні недоліки та застарілості, як то CD програвач, 5-ст коробка швидкостей. Могли б вже кліренс зробити 17.5-18 см, якщо вже так у характеристиках пишуть. Але у машині того нема. Ще заздалегідь сварити поки не буду.

Совет покупателю: Привабливе, комфортне, економне сімейне авто. Обов"язково візміть для дітей клімат-контроль, та заводське тонування задніх вікон.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Автор отзыва  

Сьогодня проміряв кліренс. Найнижча точка авто саме під захистом двигуна, яким накрили ту поперечну трубу, що я раніше писав. Разом вони забрали стільки кліренсу, що залишилось тільки 12 см! Майте на увазі! Чому в інших авто цієї трубки нема і чому на Сітроені не вистачило розуму обійтись без неї не зрозуміло. Чому цією трубкою вони зіпсували нормальне авто? За це я їм ставлю величезний МІНУС! Тепер моя оцінка ходової тільки ТРИ бали. А загальна виходить вже менше ніж четвірка...

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Andrij Redkovych  

Мої вітання! Що саме з додаткових опцій дозамовляли? І чому не РКПП? Нині, як власник С3Р на механіці вже з деяким досвідом не відмовився б і від робота

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Доброго дня! Не розглядав варіант з коробкою-роботом через те, що він більше споживає. Мені доводиться цілий день їздити то по роботі , то дітей розвозити, потім збирати Підбирав авто, щоб можно було максимально недорого їздити. Опції також дозамовив орієнтуючись на те, щоб дітям було комфортно. Доплачував за рейлінги, колір металік, тонування, двозонний клімат-контроль, гамузом дали ще шкіряне кермо ( я ж заради нього авто купив! ) сенсор дощу та світла. Думав ще ESP взяти, але доки думав, то вже зміни у комплектацію не прийняли у салоні. Можливо воно мені і не треба - авто сімейне, а не драйвове. Якось буде.... На сьогодні влаштовує фактично все, особливо, що споживання дійсно невелике. А щодо малого кліренсу, то вже продумую як до осені авто трохи підняти. Які є думки з цього приводу? Чи може хто вже підняв? Поставити вищі пружини, чи вставити у них пневмокамеры? Можливо можна амортизатори вищі поставити, але чи стануть, чи співпадуть місця кріплень? Може проставки у пружини проставити, чи проставки поставити між верхом пружин та амортизаторів та кузовом? Живу у передмісті, на дороги та державу надії не маю, потрібне високе авто. Бачу зими стають довгими і сніжними. Добре, що маю ще одне стареньке але високе авто, вото мене у сніги і виручає. Якщо в кого є слушні думки, то пишіть, будемо разом з колегами-власниками підійматись

+1ОТВЕТИТЬ  
Andrij Redkovych  

власне e-HDi споживатиме менше - особливо в міському режимі. А що стосується кліренсу - ось варіант - shina.infocar.ua/calculator.html Особисто на зиму так і зробив.

ОТВЕТИТЬ  
Andrij Redkovych  

купив Michelin 205/55/16 - на 1 см кліренс став вищим

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дякую за підказку. Думаю, до зими ще не раз про це поговоримо, бо живу у приватному секторі, снігом завалює, колія цілу зиму, то маю мати кліренса , бо ж дітей у школу возити, самому на роботу.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Перші 1200 км позаду..... Ніяких нарікань до авта не маю, все подобається і далі крім тої трубки поперек дна, що висить там як пам"ятка французської тупості На жаль зараз немає часу взнати що вона там робить, і чи якщо я її відкручу, то чи не випаде двигун чи ще щось Може якщо вона там тільки для міцності, то може зніму її , а через отвори просто захист прикручу, може ще по захисту полосу приварю міцну. А так авто навіть краще ніж очікував. Час від часу знаходжу якісь приємні дрібниці. Ось недавно звернув увагу, що у дзеркалі заднього виду стоїть фотоелемент і коли якийсь баняк ззаду світить дальнім, то дзеркало само затемнюється. Дуже задоволений багажником ... великий, все влазить. Під кермом управління магнітолою набагато краще ніж на кермі. Зручна поличка під магнітолою, розміщена під кутом, кинув туди телефона і він ніде сам не стрибає під ноги Дітям ззаду просторо , навіть приходиться дивана вперед подавати, бо їм занадто далеко до спинок передніх сидінь. Оптика непогана, все гарно освітлює і вперед і по сторонах, на ходові вогні всі дивляться з повагою. Витрати дизеля такі: 5.0-5.1 л/100км. Перевірив реальні витрати по спідометру і по залитому пальному, теж вийшло 5.08 л, тобто співпадає. Але я поки їзджу обережно і не швидко, бо обкатую. Зараз стає спекотно, почав включати час від часу клімат контроль, витрати пального зросли до 5.2 . Ну і радує, що всі знайомі авто оцінили, на вулиці часто розглядають. Авто класне.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

У продовження відгуку.... З дрібниць які не сподобались - відсутність бризковиків ! Зараз не 80-90 роки і всі нормальні виробники ставлять бризковики ще на фабриці! А тут знову неприємна дурня - бризковиків нема, а поставити додатково у салоні 1100 грн. !!!! Уявляете ? Комплект оригінальних килимків у салон 600 грн, сталевий захист двигуна з установкою 800 грн... а копійчані бризковики 1100 грн !!!!!! Але то можна підібрати в десять разів дешевше А ще у прайсі на сіtroen.ua у базі версії комфорт йде пакет "стиль" або хромовані елементи переднього бампера і ззаду хромована деталь над номером. Так от ззаду є, а спереду немає ! Нащо брехати? Щодо їзди , то не сподобалось, що зад авто скаче на поворотах на побитій дорозі! Ні, дороги мені теж не подобаються, хоча наші злидні брешуть як французи, що дороги поремонтовано Загалом авто дуже маневрене, впевнено входить у повороти, але я відчув, що на великій швидкості на цьому авто цього робити не варто на партрегіональних дорогах, бо кидає На мою думку, треба гуму на 15 і вищий профіль ставити і накачувати трохи слабше. Більше наче додати намає що, бо авто не перший рік у продажу, вже все сказано..... Якщо кому мій відгук допоміг у виборі, буду радий. Тож бажаю кожному знайти своє авто.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Пройшов обкатку. Пробіг 5000, відвідали Крим. При включеному дві третини часу кліматконтролі, всією сім"єю з речами на п"ять чоловік, , завантажені набагато вище від середнього, з швидкістю їзди по вбитим дорогам 90-130, витрати пального 5.235 л/100 км. Вирахував по заправках пального та пробігу за спідометром. З нового для себе відкрив, що шухляда-бардачок величезна. В режимі кондиціонера завантажили туди торбу будтербродів на усю сім"ю, торбинку цукерок, 2 пляшки води по 0.5л. Розворот ! Легко робить розворот на вузьких вулицях за один захід, тоді як інші за три заходи. Бачив як у черзі здивовано дивилсь як я розвернувся назад одразу, а всі спочатку вивертали вліво, потім здавали назад і лише потім їхали у сторону розвороту, щоб вписатись. Нема аллергічних матеріалів у салоні і стоїть антиалергійний фільтр салону. Для сім"ї дійсно зручне та комфортне авто, що і підтвердила поїздка до Криму.

+2ОТВЕТИТЬ  
sansaniva  

Добрый день! Скажите, а как Вам сиденья на дальние расстояния? В отзывах пишут, что поясничный подпор слабый и спина устаёт... И ещё говорят, что педаль сцепления не очень удобна - нога соскальзывает... Как у Вас по ощущениям? Предполагаю, что это всё субъективные ощущения.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Доброго дня! Сидіння мабуть кому як , може залежати від зросту. Я собі підлаштував по висоті, по відстані до керма і чесно кажучи, ніби все зручно, просто не думав про це і не звертав уваги. Мені така посадка висока подобається. Можу сказати, що того року їздили у кримську область расєйской федераціі десь 900 км в одну сторону, то спина у порядку, навіть не думав про неї. По педалі зчеплення, то там щось таке спершу було.... Ніби дискомфорт якийсь, при тому брала у самому верху, приходилось ногу довго тримати у завислому стані над педаллю. Дуже не звично було. Але скоро то минуло. І зчеплення почало нижче брати і нога призвичаїлась. Зараз їзджу ніби так і все життя і їздив. За то не переймайтесь, все буде гаразд.

+1ОТВЕТИТЬ  
Severin  

Да, интересная машина. Странно что я про неё и не знал раньше. Может потому что не интересовался минивенами.... И внешне мафиозно так смотриться... Хотя пишут что дружелюбная ))) И расход похоже реально низкий. А салончик стильный и аристократичный. Молодцы Ситроены, тут реально постарались, хорошую машину сделали. Прямо поругать не за что.... Обидно, блин

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Пройшов ТО1, підготувався до зими. Спершу викинув трубку французських недолугих інженерів і замінив її на пласку деталь, обрізав непотрібну частину захисту, скріпив болтами між собою захист та пласку деталь, Виявилось доволі просто. Після цієї простої операції кліренс збільшився одразу на 3 - 3,5см. за рахунок того , що захист і найнижча точка піднялись. Хотів ще поставити проставки з твердої гуми 1,2 см але не зміг зняти амортизатор. Біійтесь - там є проблема. Низ амортизатора не вийшов зі стакана в якому сидить.... З 5см посадки 4 см вийшло а 1 см не вийшов . Нижче опустити ступицю не виходило, бо заважала балка, а там вже не став навіть пробувати - авто дорожче Може ще десь щось взнаю з цього приводу , та спробую знову. Поставив зимову гуму на 1.5см вищу від літньої. Тепер маю реальних 17.5 см кліренсу. На середню зиму вистачить. Таким чином я нічого не змінив у підвісці і маю більш-менш середній кліренс як у деяких кросоверів. З Пікассо у кросовер коштує 250 грн і 4 зимові гуми. А не так як Рено робить з маленького Кліо - підіймає на 5см і вже то є кросовер Капутур і коштує на 5 тисяч умовного бабла дорожче При необхідності все ж можна буде поставити гумові проставки по 1.5 см і довести кліренс до 19 см. Не купуйте ніяких готових проставлк на С3 Пікассо, таких немає! Продають на Ксару-Пікассо, але то зовсім інша автівка, то не підходить. Тому вихід поставити невисоку, тверд,у армовану, морозостійку, пласку гуму.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Знову ПРИЄМНО ЗДИВОВАНИЙ ! Весь низ, все дно захищеі пластиковими панелями, голого металу знизу НЕМАЄ ! Про бризковики... Нарешті поставив задні бризковики. Довго шукав від інших авто щоб дешевше і підійшли але не знайшов. Від різних Шкод і Нісанів не підійшли. В салоні Сітроен за 4 бризковика з установкою 1100 грн.... Ганьба Сітроену. Я купив пару задніх універсальних за 35 грн, трохи підрізав і стали як рідні ! Всі вірять що то оригінальні

+2ОТВЕТИТЬ  
Patriot_UA  

дякую за відгуки, дуже приємно і цікаво було читати

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Будь ласка і вам !...... Так, пишу ніби сам для себе цю хроніку, може комусь стане у пригоді. Зважаючи на те, що скоро випаде сніг і знову почнеться гонитва за високим кліренсом, додаю ще одну пораду. Оце два тижні тому у знайомих на СТО придумали просту річ - взяли, та просто підняли обидва передні амортизатори зі стаканів, чи як ці місця назвати, у які нижня частина амортизатора вставляється та зажимається. Ото взяли , розкрутили зажимні болти підняли з кожної сторони на 11 мм і потім болти закрутили. Ще додатковий простий виграш 1см кліренсу. Боявся, що амортизатори під вагою знов сядуть на свої місця, тобто опустяться у ці стакани як було, але два тижні пройшло а вони не опустились. А я тим часом вже замовив та купив дві втулки висотою 11мм , щоб якщо амортизатори будуть у стакани сідати, то поставити втулки і то вже буде надійно зовсім. На їзді чи управлінні автом то ніяк не позначилось. Як і гума 205/60/R16 нормально стала, не тре при максимальному повороті керма, але зазор до захисту під крилом пару міліметрів, але не тре Зате їздити супер ! Одразу набагато мягше і навіть, я б сказав, більш стійко на дорозі, а ще кліренс +1,5см ! Витрати пального звичайно зросли, розгін сповільнився, але зимою головне їхати і в сніг виїхати і доїхати. Кого інтересує, можу підказати що і як.

+1ОТВЕТИТЬ  
Patriot_UA  

прекрасно розумію Вас, сам думаю над тим що б на літо взяти нову резину з вищим профілем для комфортнішої їзди, так як моє авто було переобладнане з грузового варіанту, тобто підвіска там трохи дорсткіша... Благо, що кліренсу й так хватає почти 20 см, а приновому профілі то буде точно всі 20 см.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Сьогодні зранку було -25 морозу..... Не вірив що заведеться Заради інтересу пішов і дринь..... завівся як влітку На Сітроені просто чудові акумулятори ставлять. Зняти його додому і відігріти неможливо, він запакований як літак, як Боїнг! Багато клем, краще не чіпати. На попередньому авто у люті морози приходилось акумулятора на ніч додому забирати, дозаряджати, інакше авто не завести! А тут на вулиці цілий день, на морозі і підходиш... дринь.... і завівся ! За це Сітроену дуже дякую! У системі подачі повітря стоїть ніби свічка накалювання, вона прогріває повітря з вулиці у момент старту, тому заводиться легко. Виїзджав спеціально у сніг перевірити прохідність. З моїм кліренсом 17.5 см і з ,високою, рифленою гумою впевнено заїзджає у замети, трамбує їх взад-вперед, проривається скрізь сніги. Одним словом - дуже задоволений ! А ще швидко прогрівається ! Кліматконтроль ставиш на avto і забув що зима, у салоні тепло та сухо, вікна чисті, не запітнілі, система сама все робить, Також авто попереджає про небезпеку ожеледі, пише це на дисплеї, коли така небезпека є. Не авто, а добра нянька. Зимою їзда цілком у задоволення !

+4ОТВЕТИТЬ  
Essenin  

Согласен в Вами, очень хорошо заводится в мороз. Хотел бы ещё добавить, что в инструкции пользователя указана также система подогрева дизтоплива. Именно в блоке предохранителей, что под капотом, указан предохранитель системы подогрева топлива. Он там есть. Видимо, кроме свечи подогрева воздуха при старте есть ещё и система прогрева топлива при старте. Поэтому и заводится легко даже в -25 градусов.

+2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Citroen C3 Picasso: Начинающему художнику
Начинающему художнику

Нет, дарование у него, безусловно, есть. Как и у старших родственников с индексами С4. Так что за творчеством живописца по имени Citroen C3 Picasso я обязательно буду следить в дальнейшем. А пока поделюсь впечатлениями от личного знакомства с ним.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Citroen

Citroen C3 Picasso 2015 Citroen C3 Picasso 9.800$ 2015 111.000 км
Citroen C3 Picasso 2015 Citroen C3 Picasso 9.800$ 2015 111.000 км
Citroen C4 Picasso 2009 Citroen C4 Picasso 7.200$ 2009 250.000 км
Citroen C3 2003 Citroen C3 3.500$ 2003 185.000 км
смотреть все
объявления